1 דקות קריאה
עיצוב חופה בזול

כולם חולמים על חלל יפה וקסום לאירוע המיוחד שלהם, אבל לא לכולם יש תקציב בלתי מוגבל. החדשות הטובות הן שעדיין תוכלו לקבל עיצוב חופה מהמם מבלי לשבור את הבנק. כאן נבחן כיצד מזמינים עיצוב מלא של חופה במחיר שפוי, כאשר המחיר כולל מגוון דגמי עיצוב, פרחים, בדים ושביל לבן. המשיכו לקרוא כדי לגלות את הסודות של עיצוב חופה בזול אבל עם יוקרה סגנון וטעם עיצובי מושקע במיוחד

עיצוב חופה בזול | כלולים להתרגש מחדש

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? ה"ווטצאפ של כלולים"

רוצים לראות דגמים ומחירים? לחצו כאן עיצובי חופה


עיצוב חופה בזול

לפני שאתם מתחילים ליצור קשר עם מעצבי חופות, חשוב שיהיה לכם חזון ברור של מה שאתם רוצים. צרו קשר כבר עכשיו עם כלולים וקבלו את קטלוג העיצובים, כך תוכלו להכיר את התחום, להבין מה זה בעצם עיצוב חופה, ואילו סגנונות עיצוביים מקובלים היום. תוכלו גם להתייעץ עם המעצבת על שינויים אפשריים בעיצובי החופות, כך שתתאים לכם למקום האירוע שלכם. 

קבעו את התקציב שלכם

ברגע שיש לכם מושג ברור על העיצוב שאתם רוצים, הגיע הזמן להגדיר תקציב. קבעו כמה אתם מוכנים להוציא על עיצוב החופה שלכם, וקחו בחשבון שייתכן שתצטרכו להקצות כספים גם להיבטים אחרים של האירוע שלכם. תקציב מוגדר יעזור לכם לתעדף את הדברים ההכרחיים שלכם ולקבל החלטות מושכלות בעת בחירת חומרים ואלמנטים עיצוביים.

מצאו את המעצבים הנכונים

כדי לקבל את העסקה הטובה ביותר על עיצוב החופה שלכם, חשוב למצוא מעצבת שמתמחה בעיצובים לחופות במחירים משתלמים. הגעתם לכלולים? כאן תיהנו מחברה מובילה בתחום עיצוב החופות, תוכלו לקרוא ביקורות בגוגל, כמו גם ליצור קשר ישיר מול המעצבת, ולהתרשם באופן בלתי אמצעי מהמעצבת, מהשירות יוצא הדופן, מאפשרויות העיצוב והמחירים המשתלמים ביותר

בחרו פרחים מלאכותיים

אחד הגורמים המרכזיים להשגת עיצוב חופה זול הוא בחירת חומרים חסכוניים. לא צריך להתפשר על איכות כדי לחסוך כסף. בחרו בבדי שיפון קלאסיים המשמשים לעיצובי חופות יוקרתיים במיוחד, ולגבי הפרחים, העדיפו להשתמש בפרחים מלאכותיים עשויים ברמה גבוהה, שיכולים להיות מדהימים בדיוק כמו פרחים טריים, ולעתים קרובות הם פחות יקרים.

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? ה"ווטצאפ של כלולים"

שכרו, אל תקנו

במקום לרכוש חומרים וקישוטים לעיצוב החופה שלכם, שקלו לשכור את מה שאתם צריכים. חברות השכרת אירועים רבות כמו כלולים, מציעות מגוון רחב של אפשרויות חופה, כולל בדים, מוטות ואביזרים שונים. השכרה יכולה להוזיל עלויות באופן משמעותי ועדיין לאפשר לך להשיג את המראה שאתה רוצה.

בחרו שביל לבן

שביל לבן יכול להוסיף אווירה של אלגנטיות ותחכום לאירוע שלכם מבלי להוסיף הרבה לתקציב הכולל שלכם. בד לבן או שטיח לבן פשוט יכולים לשמש ליצירת שביל יפהפה המוביל לחופה שלכם, תוך אמירה מבלי לשבור את הבנק. בכלולים מחיר החופה כולל שביל בד לבן המשדרג מראה של כל חופה בכמה רמות.

היו גמישים עם מודלים עיצוביים

למרות שזה חיוני שיהיה לך חזון לעיצוב החופה שלך, להיות פתוח לדגמי עיצוב שונים יכול לעזור לך לחסוך כסף. עבדו עם המעצבת שלכם כדי לבחון אפשרויות שונות שעדיין תואמות את ערכת הנושא והאסתטיקה הכללית שלכם. ייתכן שתגלו שעיצוב פשוט יותר או פריסה שונה עדיין יכולים ליצור את האווירה הרצויה תוך שמירה על עלויות נמוכות.

שקלו עסקאות חבילה

חלק ממעצבי החופות מציעים מבצעי חבילה הכוללים אלמנטים עיצוביים מרובים במחיר מוזל. בכלולים עיצוב החופה כולל גם את הפרחים, את הבדים, את השביל הלבן ואפילו עששיות יפיפיות בדרך אל החופה. מחפשים גם עיצוב כסא כלה או עיצוב שולחנות? חבילות עיצוב חתונה של כלולים תאפשר לכם לקבל עיצוב חתונה מושלם ובחיסכון משמעותי.

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? ה"ווטצאפ של כלולים"

לסיכום, עם קצת מחקר, יצירתיות וגמישות, אפשר ליצור עיצוב חופה מהמם ומקיף בתקציב מוגבל. על ידי ביצוע הטיפים לעיל, אתה יכול להשיג את המראה שאתה רוצה מבלי להקריב איכות או לשבור את הבנק. אז קדימה, תתחילו לתכנן את עיצוב החופה החלומי שלכם - הארנק שלכם יודה לכם!