1 דקות קריאה
חופה פשוטה להשכרה

מחפשים חופה פשוטה להשכרה? בכלולים תוכלו למצוא מגוון דגמים של חופות במחירים משתלמים במיוחד. החופה הקלאסית שלנו כוללת עיצוב חופה, במחיר מבצע של 1500 ש"ח בלבד, כשהמחיר כולל את החופה, העיצוב, השביל, ההובלה וההרכבה. החופה הקלאסית שלנו מודולרית, כך שניתן לשנות את הגודל שלה, וכמו גם את הגובה שלה לפי המקום. 

חופה פשוטה להשכרה | 052-7656-603

ליעוץ והזמנות 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של כלולים"

רוצים לראות דגמים ומחירים? לחצו כאן השכרת חופה

בנוסף היא עומדת על גבי בסיסי ברזל חזקים ויציבים כך שהיא תהיה יציבה גם ברוח. עיצוב החופה כולל בדי שיפון רכים, פרחים במגוון צבעים לבחירתכם, שביל לבן שעליו תצעדו בדרך לחופה. אם החופה שלכם נערכת לאחר השקיעה, תוכלו לשדרג עם גב וילון לדים מהמם שיוסיף לאווירה המיוחדת במקום, במחיר סמלי של 200 ש"ח.

יש לנו חופות נוספות, במחירים משתלמים במיוחד, כמו חופת במבוק מעוצבת בסגנון בוהו שיק ב2000 ש"ח בלבד. או חופה יפנית הכוללת תאורה פנימית בתוך עמודי החופה עם כתר פרחים ו6 עמודי פרחים בצידי השביל, ב2500 ש"ח בלבד. כל המחירים כוללים את החופה עצמה, את העיצוב המתאים, ואת ההובלה ההרכבה והפירוק.

חופה פשוטה להשכרה בעיצוב יוקרתי

בדרך כלל כולם רוצים להשקיע מאוד ביום החשוב והמרגש בחיים שלהם. אין יום יותר מרגש במהלך החיים כמו היום בו אתם קושרים את חייכם זה בזו. הרגעים הללו של החופה יחקקו בלבכם לנצח. אתם תזכרו כל רגע ורגע מהצעדים המדודים על השביל, מהרגע בו נתקלו מבטכם בחופה, מהשניות בהם החתן ענד את הטבעת לכלה ואמר לה ברטט הרי את מקודשת לי בטבעת זו כדת משה וישראל, אלו רגעים נצחיים שמקשרים אתכם לשושלת הדורות, ומשנים את חייכם בשנייה אחת, משני אנשים נפרדים לישות אחת, לזוג..

ליעוץ והזמנות 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של כלולים"

זו הסיבה שזוגות רבים בוחרים להשקיע בחופה שלהם, הם רוצים שהרגעים הללו יונצחו בתמונות מרגשות ויפות, ובצדק. זו הסיבה אגב, שאנחנו משקיעים מאוד בחופות, בדגמים ובעיצובים שלנו, כי אנחנו יודעים את החשיבות של הרגעים הבלתי נשכחים הללו. אצלנו אין באמת חופה פשוטה, כל החופות נראות מיליון דולר, עם עיצובים ברמה הגבוהה ביותר, רק שהמחירים שלנו שווים ומשתלמים במיוחד. ההבדלים במחירים הם בעיקר בשל עלויות השינוע של החופות, אך כולם יפות ומושקעות מאוד

אם בחרתם בכלולים, זה לא משנה באיזו חופה בחרתם, וכמה עלתה לכם, אין אצלנו באמת חופה פשוטה, החופה שלכם תיראה מיליון דולר, ואתם תהנו מרגעים מושלמים של חתונה מרגשת. במחירים משתלמים במיוחד

להתרגש בחתונה עם כלולים

יום חתונה הוא אירוע יפה ומרגש מלא אהבה, שמחה וציפייה. זהו יום שזוגות ינצרו לשארית חייהם, וכל פרט חשוב. היבט מהותי שבאמת מוסיף לקסם היום הוא החופה, או החופה, שתחתיה ייערך טקס החופה והקידושין, ויתחילו את דרכם יחד כזוג נשוי. חופה יפה יכולה לעשות את כל ההבדל ולהעצים באמת את הרגשות המיוחדים של היום. לכן כדאי להשקיע בחופה יפה ומעוצבת שמתאימה לסגנון ולחזון הייחודי שלכם.

אבל בואו נודה בזה, חתונות יכולות להיות יקרות. עם כל כך הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון, מהמקום ועד השמלה, העוגה ועד הפרחים, זה יכול להיות מאתגר למצוא איזון בין יצירת יום החלומות שלך לבין להישאר במסגרת התקציב שלך. כאן נכנסת לתמונה חברת כלולים, המציעה אפשרויות משתלמות ומשתלמות להשכרת חופה פשוטה, כך שתוכלו לקבל את החופה המהממת שתמיד דמיינתם מבלי לשבור את הקופה.

החופה: סמל לאהבה ומחויבות

החופה היא חלק בלתי נפרד מטקס החופה, ומסמלת את הבית החדש שבני הזוג יבנו יחד. הוא מייצג מרחב שבו אהבה, מחויבות וערכי משפחה יפרחו. לכן כל כך חשוב לבחור חופה שלא רק נראית יפה אלא גם טומנת בחובה משמעות עמוקה עבור החתן והכלה. חופה פשוטה יכולה להיות גם מהממת וגם מלאה בסמליות, מה שהופך אותה לבחירה המושלמת ליום המיוחד שלכם.

התאימו אישית את החופה הפשוטה שלכם

היופי בחופה פשוטה הוא שהיא מאפשרת התאמה אישית אינסופית. עם מבחר העיצובים והסגנונות העצום של כלולים, תוכלו למצוא את החופה המושלמת שתשלים את נושא החתונה והטעם האישי שלכם. מבדי שיפון אלגנטיים, מוטות במבוק עבים, ועד פרחים במגוון צבעים וסגנונות, האפשרויות הן אינסופיות. ועם התייעצות מקצועית עם המעצבת, אתם יכולים להיות בטוחים שהחופה הפשוטה שלכם תותאם לצרכים הספציפיים שלכם, ותבטיח שהיא באמת יחידה במינה.

השכרת חופות משתלמת וחסכונית

אנו מבינים כי היצמדות לתקציב היא חיונית בעת תכנון חתונה, ולכן כלולים מחויבת להציע השכרת חופות משתלמת ומשתלמת. עם מחירים שלא ישברו את הבנק, תוכלו ליהנות משקט נפשי בידיעה שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר לכספכם. בנוסף, על ידי השכרת חופה פשוטה מקוללים, לא תצטרך לדאוג מהטרחה של סידור או הורדת החופה. הצוות המנוסה שלהם יטפל בכל דבר עבורכם, ויאפשר לכם להתמקד בהתענגות על כל רגע ביום המיוחד שלכם.

לחוות את ההבדל של כלולים

אנו ב"כלולים" מתגאים באספקת מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ושירות לקוחות יוצא דופן. מהחקירה הראשונית שלך ועד לקריעה הסופית של החופה שלך, הצוות שלנו יהיה איתך בכל שלב בדרך. אנו מחויבים להבטיח שהחופה הפשוטה שלכם תהיה לא רק יפה ומשמעותית, אלא גם נטולת טרחה וחלקה. המטרה שלנו היא לעזור לכם ליצור את יום חתונת חלומותיכם, פרט אחד בכל פעם.

לסיכום, השקעה בחופה יפה ומעוצבת היא החלטה שלא תצטערו עליה. חופה פשוטה תעצים את הרגש של יום החתונה שלכם ותספק רקע מדהים לזיכרונות היקרים לכם. עם השכרת החופות המשתלמות והמשתלמות של כלולים, תוכלו לקבל את החופה המושלמת מבלי להקריב את התקציב שלכם. אז למה לחכות? צרו קשר עוד היום עם "כלולים" כדי להתחיל לתכנן את חופת חלומותיכם הפשוטה ולאמץ את הקסם של יום חתונתם