1 דקות קריאה
כמה עולה עיצוב חופה

אתם לקראת חתונה ושואלים את עצמכם כמה עולה עיצוב חופה? במאמר הבא תוכלו לקבל את כל המידע על עיצוב חופה, סגנונות, מחירים ועוד. ב"כלולים" תוכלו ליהנות מעיצובי חופה במחירים משתלמים החל מ1000 ש"ח בלבד כולל עיצוב פרחים, בדי שיפון, שביל חופה ועוד. חברת "כלולים" היא ההוכחה שעיצוב יוקרתי ומושקע לא חייב להיות יקר, כך שכל זוג יוכל להרשות לעצמו עיצוב חופה מרשים במחיר אטרקטיבי ומשתלם.


כמה עולה עיצוב חופה? 1200 ש"ח | 052-7656-603

ליעוץ והזמנות 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של כלולים"

חופה היא מרכיב חיוני בטקסי חתונה רבים, המסמלת את ביתם החדש של בני הזוג ואת חייהם המשותפים. ניתן להשיג חופות חתונה במגוון חומרים ועיצובים, כך שיתאימו לכל נושא או העדפה. חברות עיצוב אירועים ממלאות תפקיד משמעותי ביצירת מבנים יפים אלה, ומציעות מגוון שירותים כדי להפיח חיים בחזון של בני הזוג. במדריך מקיף זה, נחקור את העלויות, החומרים וחברות העיצוב הכרוכות ביצירת חופה לחתונה, ונספק טיפים חיוניים למציאת החופה המושלמת ליום המיוחד שלכם.

אז כמה עולה עיצוב חופה?

עלות עיצוב חופה יכולה להשתנות מאוד, בהתאם למספר גורמים:
1. בחירת חומרים: במידה ונדרשת הקמת חופה מאפס, יש להבחין בין סוגי החומרים. סוג החומרים בהם נעשה שימוש, כגון מוטות במבוק או אלומיניום, יכול להשפיע על העלות הכוללת של החופה.
2. מורכבות עיצובית: ככל שהעיצובים מורכבים יותר וכוללים אלמנטים דקורטיביים נוספים, כמו תוספת פרחים, וילון לדים, ועיצובים נוספים לשביל החופה, המחיר יכול להיות גבוה יותר.
3. פרחים אמיתיים או מלאכותיים: כמובן שלפרחים אמיתיים יש עלות גבוהה הרבה יותר מאשר לפרחים מלאכותיים. המחיר יכול להיות גובה יותר עד פי 3-4 מהמחיר של פרחים מלאכותיים.

טווח מחירים של עיצובי חופות

המחיר של שירותי עיצוב חופה לחתונה ברוב החברות לעיצוב אירועים נע בטווח של 1500-3500 ש"ח, לעיצוב חופה עם פרחים מלאכותיים. המחיר לא כולל כמובן את הקמת החופה עצמה. חשוב להשוות מחירים וחבילות מחברות עיצוב אירועים שונות כדי למצוא את האפשרות הטובה ביותר לתקציב שלכם.

חברת "כלולים" היא חברה לעיצוב אירועים המתמחה בעיצוב חופות יוקרתיות. בימים אלה הם מציעים מבצע על שירותיהם, מה שמספק הזדמנות מצוינת לזוגות המחפשים חופה יוקרתית במחיר נוח יותר.
בכלולים תוכלו לקבל חבילת עיצוב חופה במבצע! 1000 ש"ח. אם נדרשת הקמת חופה מאפס, תוכלו לקבל חופה כולל עיצוב מלא לחופה ב2000 ש"ח בלבד. 

מה כלול בעיצוב חופה?

עיצוב חופה של כלולים ב- 1000 ש"ח, כולל שירותי עיצוב חופה מלאים, בדי שיפון, פרחים במגוון סגנונות וצבעים, ושביל לבן, המבטיחים חופה מעוצבת להפליא ומותאמת אישית לטקס החתונה שלכם.

צריכים להקים חופה מאפס? רק ב"כלולים" תוכלו לקבל שירות של הקמת חופה (חופה קלאסית או במבוק לבחירתכם) + עיצוב חופה ב-2000 ש"ח בלבד. 

כשאתם שוקלים את החבילה של כלולים, השוו את ההצעה שלהם לחברות עיצוב אירועים אחרות כדי להבטיח שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר לכספכם. תסתכל על איכות העבודה שלהם, ביקורות לקוחות, ואת השירותים הכלולים בחבילה שלהם כדי לקבל החלטה מושכלת.

עיצוב חופה הוא היבט חשוב ביצירת טקס בלתי נשכח ומשמעותי. על ידי התחשבות בגורמים כגון חומרים, אלמנטים עיצוביים וחברות עיצוב אירועים, זוגות יכולים ליצור חופה יפה המשקפת את סגנונם האישי. עם מגוון מחירים ושירותים זמינים, מציאת עיצוב החופה המושלם אפשרית לכל תקציב. אל תפחדו להשוות בין אפשרויות, לחפש מבצעים ולהתאים אישית את החופה שלכם כדי להפוך את טקס החתונה שלכם לבלתי נשכח באמת.

איך בונים חופה מאפס?

ניתן לבנות חופות חתונה באמצעות סוגים שונים של חומרים, כאשר מוטות במבוק ואלומיניום הם שתי אפשרויות פופולריות. כל אחד מהם מציע יתרונות ייחודיים משלו, עליהם נדון בהמשך.

יתרונות השימוש במוטות במבוק

ידידותיות לסביבה: כמשאב מתחדש, במבוק הוא בחירה ידידותית לסביבה עבור אלה המעוניינים למזער את ההשפעה הסביבתית של חתונתם. עמידות: הבמבוק ידוע בחוזקו, מה שהופך אותו לחומר אמין לחופה שיכולה לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים. אסתטיקה: המראה הטבעי של הבמבוק מוסיף מגע של אלגנטיות וחמימות לכל טקס חתונה, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית לאירועים תחת כיפת השמיים.

יתרונות השימוש במוטות אלומיניום

קל משקל: אלומיניום הוא חומר קל משקל, מה שמקל על שינוע והגדרה לאירוע שלכם. חוזק: למרות משקלו הקל, אלומיניום חזק ועמיד, מה שמבטיח שהחופה שלכם תישאר יציבה לאורך כל הטקס. עמידות בפני מזג אוויר: אלומיניום עמיד בפני קורוזיה וחלודה, מה שהופך אותו לבחירה מתאימה לחתונות בחוץ באקלים שונה.

חברות עיצוב אירועים

לחברות עיצוב אירועים תפקיד מכריע ביצירת החופה המושלמת. חברה אחת כזו היא "כלולים" המציעה מגוון שירותים ואפשרויות התאמה אישית.

השירותים המוצעים: כלולים מספקת חבילת שירותים מקיפה, החל מעיצוב ובניית חופה ועד הוספת אלמנטים דקורטיביים כמו בדי שיפון, פרחים, פנסים ושביל לבן שהחתן והכלה יכולים ללכת עליו.

אפשרויות התאמה אישית: כלולים עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם זוגות ליצירת חופה ייחודית המשקפת את סגנונם האישי, ומציעה מגוון צבעים, סגנונות וחומרים לבחירה.

השוואה בין חברות עיצוב אירועים

בעת בחירת חברה לעיצוב אירועים, שקול את הגורמים הבאים:
1. טווח מחירים: מחירי שירותי עיצוב חופות יכולים להשתנות מאוד, כאשר חלק מהחברות גובות בין 1500-5000 ש"ח. הקפד להשוות מחירים וחבילות כדי למצוא את התמורה הטובה ביותר לתקציב שלך.
2. איכות השירות: חפש חברה עם מוניטין חזק של מתן שירות באיכות גבוהה וחופות יפות העונות על ציפיות הלקוח או עולות עליהן.
3. ביקורות של לקוחות: קרא ביקורות של לקוחות קודמים כדי לקבל תובנה לגבי ביצועי החברה ושביעות הרצון של זוגות אחרים שהשתמשו בשירותיהם.


ליעוץ והזמנות 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של כלולים"

אלמנטים בעיצוב חופה לחתונה

יתרונות השימוש בבדי שיפון שיפון הוא בחירת בד פופולרית לחופות חתונה בשל המראה הקליל והזורם שלו. החומר השקוף מאפשר מראה רומנטי ואוורירי שניתן לרבד לתוספת עומק וטקסטורה.

  • אפשרויות צבע וסגנון -  שיפון זמין במגוון רחב של צבעים וסגנונות, ומאפשר לזוגות להתאים אישית את החופה שלהם כך שתתאים לנושא החתונה ולערכת הצבעים שלהם.
  • בחירות פרחים פופולריות - פרחים הם אלמנט קלאסי בעיצוב חופת חתונה, עם אפשרויות פופולריות כולל ורדים, אדמוניות והידראנגות. סוג הפרחים בהם נעשה שימוש יכול לעזור לתת את הטון לטקס, בין אם הוא אלגנטי, רומנטי או גחמני.
  • ערכות צבעים וסידורים - כשאתם בוחרים פרחים לחופה שלכם, קחו בחשבון את ערכת הצבעים והסגנון של החתונה שלכם. עבדו עם חברת עיצוב האירועים שלכם כדי ליצור מראה מגובש שמשלים את העיצוב הכללי שלכם.
  • סוגים שונים של עששיות -פנסים הם תוספת מקסימה לחופה, עם אפשרויות החל מפנסי נייר מסורתיים ועד עיצובים גיאומטריים מודרניים. בחרו סגנון שמתאים לנושא החתונה שלכם ושקלו להשתמש בנורות LED לזוהר רך ואווירתי.
  • אפשרויות מיקום ותאורה - ניתן לתלות עששיות מהחופה או להניח על הקרקע כדי ליצור שביל לחתן ולכלה. גלו אפשרויות תאורה שונות, כגון חוטי תאורה או נרות, כדי ליצור אווירה חמימה ומזמינה.
  • שביל לבן - משמעות השביל הלבן: השביל הלבן המוביל לחופה מסמל את המסע המשותף של בני הזוג, ומספק כניסה דרמטית ומשמעותית לחתן ולכלה.
  • אפשרויות חומר וקישוטים - שבילים לבנים יכולים להיות עשויים מחומרים שונים, כגון בד או עלי כותרת, ומעוטרים בקישוטים נוספים כמו פרחים או פנסים כדי לשפר את האסתטיקה הכללית.

מסע החתן והכלה לטקס החופה

א. משמעות החופה בטקס: החופה מייצגת את ביתם החדש של בני הזוג ואת חייהם המשותפים, ומשמשת רקע סמלי ויפה לנדרים.
ב. התאמה אישית של עיצוב החופה: זוגות יכולים להתאים אישית את החופה שלהם על ידי שילוב אלמנטים בעלי משמעות מיוחדת עבורם, כגון ירושות משפחתיות, מסורות תרבותיות או אלמנטים עיצוביים ייחודיים המשקפים את אישיותם.
ג. שילוב מסורות תרבותיות ומשפחתיות: ניתן לעצב חופות חתונה כך שיכבדו את המורשת התרבותית או המסורת המשפחתית של בני הזוג, ויוסיפו נופך אישי עמוק לטקס.

כל הסיבות למה לבחור בכלולים?

רוצים לדעת מדוע כדאי לכם לבחור בכלולים לצרכי עיצוב החופה שלכם. הנה כמה סיבות מדוע הם מומלצים מאוד:
1. מעצבים מומחים: "כלולים" מעסיקה צוות מעצבים מיומן ומנוסה שיודעים ליצור חופות מהממות שלא רק נראות נהדר אלא גם עומדות בפני פגעי מזג האוויר. הם יעבדו בשיתוף פעולה הדוק איתך כדי להפיח חיים בחזון שלך ולהבטיח את שביעות רצונך מהמוצר הסופי.
2. מחירים נוחים: כפי שהזכרנו קודם, כלולים מציעה שירותי עיצוב חופות ב-1200 ש"ח בלבד. תמחור תחרותי זה מאפשר לך לשפר את מרחב המחיה החיצוני שלך מבלי לשבור את הבנק.
3. מגוון רחב של סגנונות: מעצבי כלולים בקיאים בכל סגנונות החופה עליהם דיברנו קודם, ועוד רבים אחרים. לא משנה מה הטעם האישי שלכם או מה הדרישות של החלל החיצוני שלכם, הם יוכלו ליצור עיצוב חופה שעונה על הצרכים שלכם.
4. שירות לקוחות מעולה: בכלולים שביעות רצון הלקוחות נמצאת בראש סדר העדיפויות. הם יעשו מעל ומעבר כדי להבטיח שתהיו מרוצים מעיצוב החופה שלכם, החל מהייעוץ הראשוני ועד ההתקנה הסופית.
5. תפנית מהירה: כשאתם להוטים ליהנות מהחופה החדשה שלכם, אתם לא רוצים לחכות שבועות ארוכים. כלולים מבינים זאת ועובדים במרץ כדי להשלים את עיצוב החופה שלכם בזמן.
לסיכום, אם התלבטתם בשאלה "כמה עולה לעצב חופה?" אל תחפשו את התשובה מעבר לכלולים. עם המחירים הנוחים, המעצבים המומחים והמחויבות שלהם לשביעות רצון הלקוחות, הם החברה האידיאלית לעזור לך לשנות את חלל החוץ שלך עם חופה מדהימה ופונקציונלית. אל תהססו – פנו עוד היום לכלולים ותנו להם להראות לכם עד כמה סלון החוץ שלכם יכול להיות מדהים!