1 דקות קריאה
כסאות כלה מיוחדים

על המקור למנהג: ברוב ככל החתונות בציבור הדתי והחרדי מקובל כבר עשרות שנים להכין כסא מיוחד לכלה בו היא יושבת לפני החופה. ההסבר לכך לפי מה שמספרים יודעי דבר הוא לתת את הכבוד הראוי לכלה ביום החשוב בחייה. וזה הגיוני בהחלט, תחשבו על זה, אם לא תשב הכלה על כיסא כלה מעוצב ומרשים היכן היא תשב? אמנם בעבר היו מסתפקים בכיסא מכובד, אך עם השנים הכיסא כלה הפך למרשים יותר ויותר, וכך אנחנו יכולים למצוא היום כסאות כלה מיוחדים מאוד. חברת "כלולים" מציעה לכן עיצובים מרשימים מאוד לכיסאות כלה במחירים שיפתיעו גם אתכן.

כסאות כלה מיוחדים | כלולים | 0527656603

כסאות כלה מיוחדים של "כלולים" בחתונה שלך

אם הייתם בשלב טרום החופה בחתונה דתית או חרדית, כנראה שראיתם את הכלה יושבת על ספת לואי מפוארת, עם עיצוב מפואר ומרשים ביותר סביב הכיסא כלה. אנחנו קוראים לזה מתחם הכיסא כלה, בדיוק כמו מתחם החופה. מתחם הכיסא כלה נוצר על ידי וילונות ארוכים הנפרסים בגב הכיסא של הכלה. הווילונות תלויים על גבי קונסטרוקציה ברזל חזקה ויציבה. צבע הווילונות יהיה בדרך כלל לבן או שמנת אם כי יש חידושים בתחום של שילוב גווני זהב ואפילו צבעי פסטל.. 

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? ה"ווטצאפ של כלולים"

החלק העיצובי של כסאות כלה מיוחדים בא לידי ביטוי באלמנטים שונים, כל מעצב וסגנונו. בכלולים תוכלו להתרשם ממגוון סגנונות כסאות כלה מיוחדים, ומגוון עיצובים לכיסא הכלה, כמו עמודים דקורטיביים עם זרי פרחים ענקיים, חישוקי פרחים, שערים זהב, עששיות ואלמנטים משלימים, בדי שיפון, נברשות בוהקות, שביל לבן ועוד.. 

הייחודיות של כלולים היא רק לא בעיצובים המיוחדים, ומגגון כיסאות הכלה המיוחדים, שמרגשים כל כלה ביום החשוב ביותר בחייה, הייחודיות שלנו היא בהתאמה אישית לכל כלה, גם בעיצוב גם בגודל וגם בסגנון. אם בחתונה הנערכת בחצר בית מתחם הכיסא כלה יהיה כ2-3 מטר, בגן אירועים נוכל להקים מתחם של 10-12 מטר, כך שהאפשרויות הם בלתי מוגבלות, והדמיון יכול להיות מעבר לכל גבול.. 

מיקום הכיסא כלה

בין אם אתם עורכים את החתונה בחצר הבית, ובין אם אתם עורכים את החתונה באולם או גן אירועים, וילה או כל מקום אחר, חשוב לדעת היכן אתם רוצים למקם את הכיסא כלה. בדרך כלל הכיסא כלה ימוקם בחזית הכניסה לאולם, כך שכל מי שייכנס לאולם יראה את מתחם הכיסא כלה המרשים והמעוצב. 

אם אתם עורכים חתונה בחצר הבית, בוילה או באולם בית כנסת, והמקום בדרך כלל קטן יותר, כדאי שמתחם הכיסא כלה יהיה ממול מתחם החופה. בכל מקרה, חשוב שתדעו מראש היכן אתם ממקמים את הכיסא כלה, כדי שנוכל לדעת מהו הגודל המקסימלי ולתאם את העיצוב המתאים לכם, תוכלו גם לצלם לנו את המקום, וכך נוכל להתאים לכם את הכיסא כלה המושלם בשבילכם.

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? ה"ווטצאפ של כלולים"

לסיכום, אם אתם רוצים כסאות כלה מיוחדים ומרשימים במחירים משתלמים, צרו קשר עכשיו עם חני המעצבת שלנו, קבלו את כל הפרטים, הדגמים החדשים והמחירים המשתלמים שלנו, ותיהנו מעיצוב מרגש במיוחד ביום החשוב בחייכם