1 דקות קריאה
עיצוב חופה ושולחנות

לקראת חתונה? יש לכם הרבה מאוד על הראש. פתיחת תיק נישואים, עיצוב הזמנות, טבעות, טעימות, פגישות עם ספקים, צלם, די ג'יי, פגישות עם מאפרות, מסרקות, מעצבות שמלת כלה.. וואו.. הרבה מאוד משימות בקנה. לפחות בכל מה שקשור לעיצוב החתונה, כמו עיצוב חופה שולחנות, או כסא כלה, אתם לא צריכים לחפש הרבה. בכלולים יש לכם את כל מה שאתם צריכים במחירים המשתלמים ביותר.

עיצוב חופה ושולחנות | 052-7656-603

ליעוץ והזמנות 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? ה"ווטצאפ של כלולים"

עיצוב חופה ושולחנות במחירים מפתיעים

  • חבילת בייסיק - 2300 ש"ח
    החבילה כוללת: עיצוב חופה + 30 מרכזי שולחן
  • חבילה קלאסית - 2800 ש"ח
    החבילה כוללת: עיצוב חופה + 40 מרכזי שולחן
  • צריכים גם חופה? אצלנו ניתן להזמין חופה קלאסית / חופת במבוק ב1000 ש"ח בלבד
  • לחבילות עיצוב חתונה נוספות - היכנסו לעמוד חבילות עיצוב חתונה

בכל אירוע אנחנו מחפשים לייצר את המשהו הייחודי והלא שגרתי. אבל בחתונה זה ממש חשוב גם לזוגות הנישאים וגם למשפחות. מי רוצה שהחתונה שלו תהיה עוד חתונה שגרתית ונשכחת? זו הסיבה שכולם מחפשים את המעצבת הכי נחשבת, עם העיצובים הכי חדשניים, ומצד שני לא לכולם יש את הכיס העמוק כדי לשלם סכומים לא הגיוניים על עיצוב אירוע. בדיוק לשם כך, נוצרה חבילת עיצוב חופה ושולחנות. אז למה הכוונה?

חבילת עיצוב חופה ושולחנות לחתונה כוללת כמה אלמנטים של עיצוב לאירוע שלכם. אצל כל מעצבת תוכלו למצוא חבילות עיצוב שונות, המתאימים לקהלי היעד של המעצבת. אם המעצבת עובדת בעיקר בגני אירועים, או בסגנון עיצוב כפרי היא תציע עיצוב כפרי הכולל אלמנטים שונים כמו ציוד אלטרנטיבי ועוד. בכלולים אתם מקבלים מאיתנו את חבילות העיצוב לחתונה הקלאסית הנערכת באולמות וגני אירועים או במקומות פתוחים, אבל בסגנון הקלאסי המכובד והיוקרתי הידוע שלנו

עיצוב חתונה בדרך כלל כולל עיצוב חופה ושולחנות. אם אין חופה באולם, אנחנו נדאג גם לחופה. באפשרותכם לבחור חופה יפנית מפוארת או חופפת במבוק מעוצבת במגוון דגמים וסגנונות. את השולחנות נעצב עם מרכזי שולחן בסגנון לפי בחירתכם,  ובמקרים מסוימים גם עיצוב שולחנות בר, תוספת פרחים ואלמנטים עיצוביים לשבילים, לקבלת הפנים ועוד. במגזר הדתי והחרדי העיצוב יכלול גם כסא כלה מעוצב, בו תשב הכלה עם החברות, ותקבל את האורחים עד לטקס החופה.

עיצוב חופה ושולחנות  -052-7656-603

ליעוץ והזמנות 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? ה"ווטצאפ של כלולים"

לכל החבילות ניתן לשדרג לעיצובים יקרים יותר במחירים משתלמים, וכן להוסיף עיצובים כמו עיצוב שולחנות נוספים במחירים משתלמים. לא מצאת את מה שחיפשת? צרי קשר טלפוני ונתאם לך את החבילה המתאימה ביותר בשבילך. 

ב"כלולים" תוכלו לקבל את כל הכלים לאירוע המושלם. משירותי קייטרינג לחתונה, עיצוב חופה ושולחנות, ועד להשכרת כלים מהודרים לאירועים, כמו גם שירות מלצרים לאירועים. אתם מוזמנים ליצור קשר וליהנות משירות מקצועי באווירה ידידותית ובאנרגיות טובות. מזל טוב מכלולים!