1 דקות קריאה
חופה להשכרה

מתכוננים לחתונה? מזל טוב!! ב"כלולים" תקבלו את כל העיצובים לחתונה מיוחדת ומרגשת. חופה להשכרה, כיסא כלה, עיצוב שולחנות, ועוד.  ב"כלולים" מגוון דגמים של חופות ועיצובים לבחירתכם במחירים משתלמים במיוחד. באתר של "כלולים" תוכלו לקבל את כל המידע, התמונות, המחירים, דרכי יצירת קשר וביצוע הזמנה.

חופה להשכרה | "כלולים" להתרגש מחדש!

ליעוץ והזמנות 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של כלולים"

רוצים לראות דגמים ומחירים? לחצו כאן השכרת חופה

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חופה להשכרה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את ההתאמה המושלמת:

  • גודל: האם המקום בו אתם עורכים את החופה מספיק גדול כדי שיהיה אפשר להקים בו חופה? כמו כן יש לקחת בחשבון את הגובה של החלל, לוודאות שאכן יש אפשרות להקים חופה במקום המיועד.
  • סוג: לא בכל מקום יכולה להתאים כל סוג חופה. לדוגמא: אם אתם מתחתנים במקום המעוצב בסגנון מודרני עם קווים נקיים, לא תתאים כל כך חופת במבוק, ובמקרה זה יש להעדיף חופה קלאסית.
  • תקציב: הגדירו תקציב להשכרת החופה שלכם והיצמדו אליו. זה יעזור לכם לצמצם את האפשרויות שלכם ולהבטיח שלא תוציאו יותר מדי על היבט זה של האירוע שלכם.
  • שדרוגים: לכל חופה ניתן להוסיף אלמנטים עיצוביים שונים, כמו וילון לדים, שביל חופה מעוצב, וילון מקרמה, עששיות תאורה ועוד, בחרו את האלמנטים המתאימים למקום ולסוג החופה שבחרתם

חתונה היא אירוע קסום, היום המרגש ביותר בחיי זוג. זהו יום מלא אהבה, שמחה והבטחה לעתיד יפה יחד. אחד הסמלים האייקוניים ביותר של אירוע חשוב זו החופה. אם אתם מתכננים את חתונת החלומות שלכם ורוצים להוסיף שכבה נוספת של אלגנטיות ומסורת, אל תחפשו מעבר לחופה להשכרה מכלולים, המומחים המובילים בהשכרת חופות.

החופה היא חלק מהותי מטקסי חתונה רבים, ומייצגת את הבית שבני הזוג יבנו יחד. זהו סמל של אהבה, הגנה ואחדות, שכן הוא מגן על בני הזוג מפני איתני הטבע ומקיף אותם בחום ובביטחון. על ידי בחירת חופה להשכרה ליום המיוחד שלכם, אתם לא רק מוסיפים מוקד מדהים לטקס שלכם, אלא גם מאמצים מסורת יפהפייה שעמדה במבחן הזמן.

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של כלולים"

למה לבחור ב"כלולים" לצרכי השכרת החופה שלכם?

עכשיו שאתם מכירים את היתרונות של השכרת חופה ואיך למצוא את החופה המושלמת לאירוע שלכם, בואו נחקור למה כלולים צריכה להיות הבחירה המובילה שלכם לחופה להשכרה?

1. מומחיות וניסיון: כלולים מתמחה בשירות חופה להשכרה, כלומר יש להם את הידע והניסיון להגשים את חלומות החופה שלכם. צוות המומחים שלהם יעבוד איתכם כדי להבטיח שהחופה שלכם תהיה מושלמת מכל הבחינות, החל מהעיצוב והחומרים ועד ההובלה ההרכבה וההתקנה של החופה במקום האירוע.

2. איכות יוצאת דופן: כלולים מתגאה בכך שהיא מספקת רק את החופות הטובות ביותר להשכרה. המוצרים שלהם עשויים מחומרים באיכות גבוהה, המבטיחים עמידות, פונקציונליות ומראה אלגנטי.

3. מבחר רחב: עם מגוון רחב של חופות לבחירה, כלולים מבטיחה שתמצאו את ההתאמה המושלמת לאירוע שלכם. המלאי שלהם כולל גדלים, סגנונות ועיצובים שונים, ומאפשר לכם להתאים את החופה שלכם לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלכם.

4. מחירים משתלמים: כלולים מציעים מחירים נוחים עבור השכרת החופות שלהם, מה שמקל עליכם לדבוק בתקציב שלכם מבלי להקריב איכות. בנוסף, מבנה התמחור השקוף שלהם אומר שלא תהיו מופתעים עם אותיות קטנות

5. התאמה אישית: בכלולים מבינים שיום החתונה שלכם הוא כולו עליכם ועל בן או בת הזוג שלכם, ולכן הם מציעים אפשרויות התאמה אישית להשכרת החופות שלהם. בין אם אתם רוצים לשלב את צבעי החתונה שלכם, להוסיף סידורי פרחים או לכלול סמלים משמעותיים, כלולים יכולים לעזור לכם ליצור חופה שהיא באמת יחידה במינה.

6. מומחיות ושירות לקוחות: צוות אנשי המקצוע של כלולים מסור לעזור לכם ליצור את אירוע החוץ המושלם. החל מסיוע בבחירת חופה ועד לשירות ההרכבה והעיצוב במקום האירוע, כלולים מחויבת להבטיח שהחוייה שלכם תהיה חלקה ונטולת מתחים.

7. ייחודיות: כל חתונה היא ייחודית, וגם החופה שלכם צריכה להיות. כלולים מציעה מגוון רחב של סגנונות חופה, ממסורתיים ועד מודרניים, וחומרים כמו עץ, מתכת ובד. לא משנה מה החזון שלכם, יש להם חופה להשכרה שתשלים להפליא את נושא ועיצוב החתונה שלכם.

8. שירות קומפלט: תכנון חתונה יכול להיות מורכב, אבל הצוות של כלולים כאן כדי להפוך את התהליך לחלק ככל האפשר. הם מטפלים בכל ההיבטים של תהליך השכרת החופה, החל מייעוץ ועיצוב ועד ההובלה ההתקנה והפירוק. עם כלולים תוכלו להתמקד בהנאה מהיום המיוחד שלכם, בידיעה שהחופה שלכם נמצאת בידיים מקצועיות.

9. לקוחות מרוצים: לכלולים רשימה ארוכה של לקוחות מרוצים שיכולים להעיד על השירות והעיצובים יוצאי הדופן שלהם. אם תסמכו על כלולים עם השכרת החופה שלכם, אתם בידיים טובות ותוכלו להתמקד בהנאה מהאירוע שלכם.

לסיכום, השכרת חופה לחתונה שלכם מחברת כלולים תעניק לכם את מה שחיפשתם. מגוון דגמים ועיצובים המאפשרים לכם לבחור את העיצוב המועדף עליכם בהתאמה אישית לאופי שלכם, ולסגנון המקום בו מתקיימת החתונה. השירות יוצא הדופן, המחירים התחרותיים, העיצובים המדויקים והמחיררים המשתלמים הופכים אותם לבחירה האידיאלית לצרכי השכרת החופה שלכם.

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של כלולים"

איך להזמין שירות חופה להשכרה מכלולים?

השכרת חופה מכלולים היא תהליך פשוט וקל. 3 השלבים להשכרת חופה:

1. התקשרו אלינו או שלחו הודעה בווטצאפ
צרו קשר עם המעצבת של כלולים, בשיחת טלפון או בהודעה בווטצאפ. המעצבת תשלח לכם את קטלוג החופות והעיצובים, תוכלו להתייעץ עם המעצבת על בחירת סוג החופה וסגנון העיצוב המתאים ביותר לאופי שלכם, למקום האירוע ולמסגרת התקציב שלכם.

2. סכמו את ההזמנה
לאחר שבחרתם את החופה והעיצוב שלכם, המעצבת תשלח לכם סיכום הזמנה כולל הסכם עבודה. לשריון תאריך ולאישור סופי יש לחתום על ההסכם ולהעביר תשלום בהתאם למפורט בהסכם

3. להירגע וליהנות מיום החתונה שלכם
לאחר האישור הסופי, תוכלו להתמקד בפרטים האחרים של החתונה שלכם. כלולים יטפלו בהכל, בהובלה, בהרכבה ובעיצוב של החופה שלכם, ויבטיחו שהכול יתנהל בצורה חלקה ביום הגדול שלכם.

לסיכום, יום החתונה שלכם הוא אחד הימים החשובים והבלתי נשכחים בחייכם, והחופה משחקת תפקיד משמעותי בהפיכתו לבלתי נשכח. על ידי בחירת חופה להשכרה ממכלולים, אתם יכולים להיות בטוחים שהחופה שלכם תהיה יפה ומשמעותית כמו האהבה שאתם חולקים עם בן או בת הזוג שלכם. אל תהססו לפנות לצוות המומחים שלהם ולהתחיל לתכנן את חופת חלומותיכם עוד היום.