2 דקות קריאה
חופה בוהו שיק

מחפשים חופה בוהו שיק? הגעתם למקום הנכון!! ב"כלולים" תוכלו להזמין עיצוב חופה בסגנון בוהו שיק כמו גם חופת במבוק המתאימה לעיצוב בסגנון הזה. ב"כלולים" אתם נהנים מכל היתרונות שיש לחברת עיצוב אירועים צעירה ונמרצת להציע לכם, הזוגות הצעירים לקראת היום החשוב בחייכם. אתם לא צריכים להמשיך עוד לחפש, כלולים זו הכתובת שבדיוק חיפשתם לטקס החופה המרגש שלכם

052-7656-603 | חופה בוהו שיק

ליעוץ והזמנות 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של כלולים"

רוצים לראות דגמים ומחירים? לחצו כאן השכרת חופה

אנחנו משקיעים מאוד במגוון הדגמים, הסגנונות והעיצובים שלנו לחתונות יפות ומרגשות. חשוב לנו שהחתנים והכלות יראו בנו ככתובת שלהם לעיצוב מרשים ולאווירה מרגשת ביום החשוב בחייהם. את כל זה אנחנו עושים בכיף, באהבה למקצוע ולזוגות הצעירים שלנו. בכלולים אתם נהנים לא רק ממגוון עיצובים ומשירות מעולה, אלא גם ממחירים משתלמים במיוחד, כפי שתוכלו לראות בקטלוג שלנו. אין כמעט מחירים כאלו בארץ, ובוודאי לא ברמה הגבוהה שלנו.

אז מהי חופה בוהו שיק?

אם ביקרתם בשנים האחרונות בחתונה באולם או גן אירועים, ככל הנראה ראיתם עיצוב בוהו שיק, כי העיצוב הזה הפף לטרנד חזק מאוד ברוב החתונות בשנים האחרונות. אתם יכולים לראות מרכזי שולחן עם פרחים מיובשים, ענפי דקל, שיבולים, כותנה ועוד.. תוכלו גם לראות אלמנטים שונים לעיצובי כניסה לאולם, או הקבלת פנים ואפילו שמלות כלה בסגנון בוהו שיק, עם גוונים של ורוד עתיק, אפרסק, חול, אדמה, לבן שמנת ועוד.. 

חופת בוהו שיק בדרך כלל תכלול חופת במבוק עם עיצוב פרחים מיובשים בגוונים המתאימים, וכמובן בדי שיפון עדינים ורכים המשתלבים מצוין עם האווירה והווייב של החופה, בנוסף ניתן להוסיף וילון עשוי אריג מחוטי מקרמה בגב החופה, שביל לבן שהוא פריט חובה בכל עיצוב חופה. אם יש לכם כבר חופת במבוק באולם, תוכלו לבחור אצלנו בשירות של עיצוב חופה בסגנון בוהו שיק במחיר מבצע של 1200 ש"ח בלבד. אם אין לכם חופה באולם, או שיש חופה אחרת שלא מתאימה לעיצוב, תוכלו לבחור בשירות חופת במבוק כולל עיצוב בוהו שיק ב2000 ש"ח בלבד.

המחירים המצוינים אצלנו כוללים את ההובלה ההרכבה והעיצוב בפועל על ידי המעצבים שלנו שמגיעים למקום האירוע, ודואגים לכל מה שצריך שיהיה לכם עיצוב לא פחות ממושלם. כל שעליכם לעשות, ליצור קשר ישיר עם המעצבת הראשית שלנו, בשיחה או בווטצאפ, לבדוק שהתאריך שלכם פנוי, ולשריין את התאריך שלכם, לעיצוב מרגש ואווירה מושלמת.

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של כלולים"

אילו מקומות מתאימים לחופה בוהו שיק? 

כמעט כל אולם או גן אירועים יכול להתאים לחופה כזו, רק שהתוצאה כמובן תהיה שונה משמעותית, יש מקומות עם אווירה כפרית שכמובן מתאימים יותר לחופות בוהו שיק, ויש מקומות בסנגון קלאסי שחופות בוהו שיק יכולים להשתלב בהם. מקומות בסגנון מודרני יותר, מטבע הדברים פחות מתאימים לסגנון הזה, למרות שכבר נתקלנו בשילובים מנצחים של חופות בוהו שיק שהשתלבו מצוין גם בסגנון עיצוב של בוהו שיק. אם אתם מתלבטים, תוכלו לשלוח לנו בווטצאפ ונשמח לסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה. 

רוצים לדעת עוד על חתונת בוהו-שיק?

  1. בחירת השולחנות - כיום יש בלא מעט מאולמות וגני האירועים שולחנות במגוון גדלים וסגנונות כמו שולחנות עץ חשופים ללא מפה, בסגנון עתיק או כפרי, או אפילו דמוי ברזל. ניתן לשלב שולחנות אלו ולעצב אותם עם ראנרים בצבעים טבעיים. 
  2. עיצוב זרים למרכז שולחן – בחרו בשירות עיצוב שולחנות בוהו שיק. העיצוב שלנו למרכזי שולחן כולל פרחים מיובשים, שיבולים, פרחים לבנים, ועלים ירוקים, כל אלו לצד עציץ ונר מלאכותי, מונחים על גבי פלטת עץ טבעית או פלייסמנט
  3. זר כלה בוהו שיק – בדרך כלל הזר כלה הוא מפרחים חיים, אך לא מעט כלות בוחרות בזר כלה משולב פרחים חיים ופרחים מיובשים, זה יכול להיות מעניין וייחודי
  4. מפות וכלים - גם לצבע המפות יש משמעות באווירה של החתונה שלכם. צבעי לבן, נס קפה, ורוד עתיק יכולים להתאים במיוחד לאווירה הרצויה. גם לצורת וצבע הכלים יש תרומה לכך, ולכן מומלץ לבדוק מול מנהל האירועים אם אפשר לבחור את סוג וצבע הכלים בחתונה שלכם. 
  5. להתחיל מההתחלה - בחרו הזמנות בצבעי בוהו שיק כמו צבעי חול, אדמה, עם שילוב של שבלים, במבוק, ופרחים לבנים, וכך תכניסו את כולם לאווירה עוד לפני שהגיעו לאירוע שלכם

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של כלולים"

אם גם את בעניין של בוהו שיק, בכלולים תוכלו לבחור בחופת במבוק כולל עיצוב בוהו שיק, או עיצוב חופה בוהו שיק, לכל האולמות וגני האירועים בארץ. כאן תיהני מעיצוב יוקרתי, שירות אדיב ומחיר משתלם, והכי חשוב מאנרגיות טובות ואווירה טובה

חופה בוהו שיק לחתונה קסומה

מחפשים להוסיף נופך של שובבות, רומנטיקה וקסם לאירוע שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מחופת הבוהו שיק! חופה בוהו שיק היא האופציה הטרנדית והמועדפת ביותר למי שרוצה ליצור אווירה קסומה. במאמר זה נחקור את סוגי החופות השונים, סגנונות עיצוב החופה ומדוע חופת בוהו שיק כובשת את העולם בסערה?

סגנונות עיצוב חופה

יש עיצוב חופה לכל טעם והעדפת סגנון. כמה מסגנונות עיצוב החופה הפופולריים ביותר כוללים:

1. מסורתי: חופות מסורתיות כוללות לרוב וילונות אלגנטיים וצבעים קלאסיים כמו לבן, שנהב או שמפניה. הם עובדים היטב לאירועים רשמיים כמו חתונות וגאלה.

2. מודרני: חופות מודרניות מתאפיינות בקווים נקיים, עיצובים מינימליסטיים וצבעים עזים. הם מושלמים לאירועים עכשוויים ולסביבות עירוניות.

3. כפרי: חופות כפריות עשויות מחומרים טבעיים כמו עץ וקנבס, ולרוב הן משלבות אלמנטים כמו בורלפ, חוט וירק. הם אידיאליים לאירועים בחוץ או לארוחות ערב מהחווה לשולחן.

4. וינטג': חופות וינטג' מציגות תחרה עתיקה, פרחים רומנטיים וצבעי פסטל רכים. הם מושלמים למסיבות תה, מקלחות כלות ומסיבות גן.

5. בוהו שיק: חופות בוהו שיק מאופיינות בתמהיל אקלקטי של צבעים, דוגמאות וטקסטורות. לעתים קרובות הם כוללים אלמנטים כמו גדילים, שוליים ומקרמה, מה שהופך אותם למושלמים לאירועים מזדמנים ונינוחים.

מדוע חופת הבוהו שיק היא הטרנדית והמועדפת ביותר?

חופת הבוהו שיק כבשה את ליבם של רבים, ולא קשה להבין מדוע. הנה כמה סיבות מדוע סגנון החופה הזה כל כך פופולרי:

1. אסתטיקה ייחודית: חופת הבוהו שיק היא שילוב יפהפה של שובבות ורומנטיקה. השילוב האקלקטי של צבעים, דוגמאות וטקסטורות יוצר מוקד ויזואלי מרהיב לכל אירוע.

2. ורסטיליות: חופת הבוהו שיק מתאימה לאירועים שונים, החל מחתונות ועד מקלחות לתינוקות ואפילו ארוחות ערב. האווירה הרגועה שלו מושלמת לאירועים בפנים ובחוץ.

3. התאמה אישית: ניתן להתאים אישית בקלות את חופת הבוהו שיק כך שתתאים לטעמכם ולהעדפותיכם. ניתן לערבב ולהתאים בדים, צבעים ודוגמאות ליצירת חופה מיוחדת במינה.

4. ידידותי ל-DIY: אלמנטים רבים של חופה בוהו שיק יכולים להיות מיוצרים בעבודת יד או מחנויות יד שנייה ושווקי פשפשים, מה שהופך אותו לאפשרות משתלמת וידידותית לסביבה.

5. ראויים לאינסטגרם: חופת הבוהו שיק היא ללא ספק פוטוגנית, מה שהופך אותה לבחירה פופולרית למי שרוצה ליצור אירוע ראוי לאינסטגרם.

לסיכום, חופת הבוהו שיק היא אפשרות חופה ורסטילית, ניתנת להתאמה אישית ומהממת ויזואלית המושלמת לאירועים שונים. האסתטיקה הייחודית והאווירה הנינוחה הופכים אותו לסגנון החופה הטרנדי והמועדף ביותר. 

לכן, אם אתם מחפשים ליצור אווירה קסומה באירוע הבא שלכם, שקלו לאמץ את תופעת החופה הבוהו שיק. האורחים שלכם יהיו מוקסמים, והאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח!

חופה בוהו שיק - כאן כדי להישאר

מחפשים להוסיף נגיעה של קסם בוהמי לחלל החוץ שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מחופות בוהו שיק. המבנים הגחמניים והחלומיים האלה כבשו את עולם העיצוב בסערה, ולא בכדי. במאמר זה נחקור את סוגי החופות השונים ואת סגנונות עיצוב החופות השונים, תוך הדגשת מדוע חופת בוהו שיק היא הבחירה הטרנדית והמועדפת ביותר.

נתחיל בהבנת סוגי החופות השונים הקיימים. ממסורתי ועד עכשווי, יש סגנון עיצוב חופה שיתאים לכל טעם והעדפה. חופות מסורתיות כוללות לעתים קרובות פרטים אלגנטיים ומקושטים, מה שהופך אותן למושלמות עבור אירועים רשמיים וחתונות. מצד שני, חופות עכשוויות מתהדרות בקווים נקיים ובאסתטיקה מינימליסטית, אידיאליות לחללי חוץ מודרניים.

עם זאת, חופות הבוהו שיק הן שכבשו את ליבם של רבים. בהשראת אורח החיים הבוהמייני, חופות אלה משדרות תחושה של יופי ללא מאמץ ורוח חסרת דאגות. הם מאופיינים בשימוש בחומרים טבעיים כגון עץ, במבוק ופשתן, היוצרים תחושה כפרית ואורגנית. חופות בוהו שיק משלבות לעתים קרובות פרטי מקרמה מורכבים, בדים זורמים ושפע של צמחייה עבותה, המעוררים תחושה של גן עדן בוהמייני.

כשמדובר בסגנונות עיצוב חופה, בוהו שיק מציע שפע של אפשרויות לבחירה. אחד הסגנונות הפופולריים הוא החופה, שבה בדים זורמים נעטפים באלגנטיות מעל מסגרת החופה, ויוצרים אווירה רומנטית ואוורירית. סגנון זה מושלם לחתונות בחוץ או למפגשים אינטימיים, מכיוון שהוא מוסיף מגע של קסם לכל חלל.

סגנון עיצוב טרנדי נוסף הוא החופה הפרחונית. דמיינו שאתם הולכים תחת חופה מעוטרת בפריחה מדורגת ועלווה עבותה. החופה הפרחונית יוצרת אימפקט ויזואלי מדהים ומביאה את יופיו של הטבע לחלל החוץ שלכם. זוהי בחירה מצוינת עבור מסיבות גן, מקלחות תינוקות, או כל אירוע שבו אתה רוצה ליצור אווירה גחמנית ורומנטית.

למי שמעדיף מראה בוהו שיק מאופק יותר, סגנון עיצוב החופה המינימליסטי הוא הדרך הנכונה. סגנון זה מתמקד בקווים נקיים, צבעים ניטרליים ומרקמים עדינים. הוא יוצר אווירה מרגיעה ושלווה, ומאפשר לכם להירגע בנווה המדבר החיצוני שלכם. החופה המינימליסטית מושלמת ליצירת פינת קריאה נעימה או חלל מדיטציה שליו.

עכשיו, בואו נדבר על למה חופה בוהו שיק היא הבחירה הכי טרנדית והמועדפת. לחופה סמליות משמעותית בחתונות יהודיות והיא מייצגת יחד את ביתם החדש של בני הזוג. חופת בוהו שיק לוקחת את האלמנט המסורתי הזה ומחדירה בו ניחוח בוהמייני, ויוצרת תפאורה ייחודית ואישית לטקס החתונה.

חופת הבוהו שיק מעוטרת לרוב בתחרה עדינה, פרחים תוססים ובדים זורמים, היוצרים תפאורה קסומה להחלפת נדרים. הוא מאמץ את הטבע החופשי של הסגנון הבוהמי תוך כיבוד המסורת, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית בקרב זוגות שרוצים להוסיף מגע של שובבות ליום המיוחד שלהם.

בנוסף לחתונות, חופות בוהו שיק הופכות לבחירה מבוקשת גם לאירועים אחרים כמו מקלחות לתינוקות ומסיבות יום הולדת. האווירה הנינוחה והמקסימה שהם יוצרים מהווה את הרקע המושלם לחגיגת הרגעים היקרים של החיים.

לסיכום, חופות בוהו שיק מציעות אלטרנטיבה מרעננת וטרנדית לסגנונות עיצוב החופה המסורתיים. עם החומרים הטבעיים שלהם, הפרטים המורכבים והקסם הבוהמייני, הם מביאים תחושה של שובבות ויופי לכל חלל חיצוני. בין אם תבחרו בחופה עטופה או בעיצוב מינימליסטי, אי אפשר לטעות עם חופת בוהו שיק. ואם אתם מחפשים להוסיף נגיעה של ניחוח בוהמי לחתונה או לאירוע המיוחד שלכם, חופה בוהו שיק היא הבחירה האולטימטיבית. אמצו את סגנון עיצוב החופה הטרנדי ביותר וצרו אווירה קסומה וקסומה שתשאיר רושם מתמשך על האורחים שלכם