1 דקות קריאה
חופה מעוצבת

מתכננים חתונה? מחפשים חופה מעוצבת? בין אם אתם מחפשים עיצוב חופה כולל הקמת חופה מאפס, ובין אם אתם מחפשים עיצוב חופה לחופה קיימת, הגעתם למקום הנכון!! בין אם אתם בעניין של חופה קלאסית ובין אם אתם בעניין של חופת בוהו שיק, אנחנו כאן בשבילכם. ב"כלולים" מגוון דגמים וסגנונות של חופה, עם עיצובים מדהימים במחירים משתלמים.

 חופה מעוצבת | כלולים להתרגש מחדש

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של כלולים"

רוצים לראות דגמים ומחירים? לחצו כאן השכרת חופה

חופה מעוצבת היא הזדמנות לבטא את הסגנון והאישיות הייחודיים שלכם תוך הוספת נופך של אלגנטיות ליום המיוחד שלכם. כאשר אתם שוכרים חופה מעוצבת מכלולים, יש לכם אפשרויות עיצוב שונות לבחירה, מה שמבטיח שהחופה שלכם משלימה באופן מושלם את נושא ועיצוב החתונה שלכם. הנה כמה מהאלמנטים העיצוביים שתוכלו להתאים אישית כדי ליצור חופה ייחודית ומהממת באמת:

  • בד החופה:  בד החופה הוא מרכיב מכריע בעיצוב הכללי של החופה, שכן הוא קובע את הטון ואת ערכת הצבעים. כלולים מציעה מגוון רחב של אפשרויות בד, כולל משי, שיפון, תחרה או טול. ניתן לבחור בד בודד או לערבב ולהתאים בדים שונים ליצירת אפקט שכבות. בחרו צבע שמשלים את נושא החתונה שלכם, או בחרו בלבן או שנהב קלאסי למראה על-זמני.
  • סידורי פרחים: הוספת פרחים לחופה יכולה להעצים את יופייה וליצור אווירה רומנטית. כלולים יכולים לעזור לכם לעצב סידורי פרחים מדהימים המדגישים את המבנה והמסגרת של החופה שלכם. תוכלו לבחור מבין צבעי פרחים שונים, כמו פרחים בגווני סגול חזקים או פסטל עדינים, פרחים לבנים או סגנון בוהו שיק. את סידורי הפרחים ניתן למקם בזויות החופה, לאורך קצוות החופה, או אפילו מדורגים בצדדים ליצירת אפקט ויזואלי עוצר נשימה.
  • מבנה החופה: מבנה החופה עצמו הוא אלמנט עיצובי נוסף שניתן להתאים אישית לסגנון החתונה שלכם. כלולים מציעה מגוון מבני חופות, כמו מסגרת אלומניום בסגנון מודרני, מוטות במבוק משויפות וצבועות, או עמודי ברזל יצוקים עטופים בבד לבן מבריק. תוכלו גם לבחור בין חופה בגודל קבוע לחופה מודולרית בגודל משתנה.
  • וילונות ובדים: כדי להוסיף נופך נוסף של אלגנטיות לחופה שלכם, שקלו להוסיף וילונות אחוריים בגב החופה, וילון לדים, או וילון מקרמה. כלולים יכולים לעזור לכם ליצור וילונות בד יפהפיים שזורמים בחן בפינות החופה. אלמנט עיצובי זה יכול להיעשות באמצעות אותו בד כמו החופה או חומר מנוגד להוספת עניין ויזואלי.
  • הדרך לחופה: השביל המוביל לחופה שלכם הוא היבט עיצובי חיוני נוסף, שכן הוא מכין את הקרקע לכניסה המפוארת שלכם. כלולים יכולים לעזור לכם ליצור שביל מעוצב ומזמין המשלים את עיצוב החופה שלכם. תוכלו גם לתחום את השביל עם עלי כותרת של פרחים, פנסים או נרות לאווירה רומנטית.

חופה מעוצבת - חתונה מושלמת

כחלק מהתכנון של "חתונה מושלמת", החופה היא אחת הרכיבים החשובים ביותר שלא יכולים להימנע. החופה היא מרכז החתונה, המקום שבו יתמקדו כל העיניים. זו המעגל הקדוש של האהבה שלכם, הגיהנום שלכם לזוגיות. כל חתונה חייבת להיות מותאמת אישית, ולכן, החופה שלכם צריכה להיות מיוחדת עבורכם.

בחירת הסגנון

כאשר אתה מתכנן חתונה, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לבחור בסגנון. אתה יכול לבחור באותנטי, מודרני, קלאסי, רוסטיקלי, דרמטי, פנטזיה, או אפילו משהו המשלב מספר סגנונות. שים לב שהסגנון שתבחר יקבע את התחושה של החתונה ואת האווירה שתניב. אחרי שתבחר בסגנון, הכל יהיה קל יותר.

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של כלולים"

חומרים ורכיבים

כאשר מדובר בחופה מעוצבת, שילוב הרכיבים הינו חשוב. אתה צריך לחליט על סוג החומרים שתשתמש בהם כחלק מהחופה. בין האפשרויות הנוספות: עץ, נחושת, פלדה, זכוכית, רשת, קנבס, קרמיקה, ובד. שילוב מרובה של מרכיבים יכול ליצור חופה מעניינת ומגוונת. מעבר לכך, תוכל לכלול בחופה אלמנטים כמו מנורות, עציצים, פרחים, תמונות, קירות, ראשי מיטה, סטי מיטה, מיצעים, מסילות תלייה, רצועות, ועוד.

  • מנורות: אווירה רומנטית ניתן להניב מנורות. האור שהם מייצרים יכול להוסיף לאווירה רומנטית, המחמיאה לטקס החתונה.

  • עציצים ופרחים: השימוש בעציצים ופרחים בוהקים יכול להוסיף לחביות החופה. בנוסף, השימוש בצמחיה טרה יוסיף לערך האסתטי של החופה.

  • תמונות אישיות: שימוש בתמונות משותף לזוג יוכל להוסיף אותנטיות ואישיות לחופה. בשילוב מרכיבים נוספים, מסילות תלייה, רצועות, דרפים ועוד, ניתן ליצור מראה מעטפה ורומנטי.

משמעויות וסמליות

מעבר לאספקט האסתטי של החופה, יש משמעויות וסמליות שכדאי לזכור. החופה היא סמל לקול המשותף של הזוג, מקום הגנה, אמון וחבות. המשמעויות האלה יכולות לשפר את עומק הטקס ולהפוך אותו למושג מרכזי עבורכם והאורחים שלכם.

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של כלולים"

כיצד לבחור את החופה הנכונה

אז, כיצד אתה בוחר את החופה הנכונה? טריק הוא לשים לב למה שאתה רוצה ממנה. האם אתה רוצה מנגנון או תכשיט? האם אתה רוצה משהו מסורתי או מודרני? מה החומרים שאתה רוצה לשלב? האם אתה רוצה משהו קטן או גדול? כמה אתם מתכננים להוציא? לקבל את התשובות לשאלות האלה יכול לעזור לך לראות את החופה שלך באורח חיים חדש.

כאשר אתם שוכרים חופה מכלולים, יש לכם אפשרות לעצב חופה מהממת ומותאמת אישית המשקפת את הסגנון והחזון הייחודי שלכם. צוות המומחים שלהם ילווה אתכם לאורך התהליך, ויבטיח שכל היבט בחופה שלכם, החל מבד החופה וסידורי הפרחים ועד המבנה והשביל, מתוכנן בקפידה כדי ליצור מוקד עוצר נשימה ובלתי נשכח ליום המיוחד שלכם.