1 דקות קריאה
עיצובי חופה

מתחתנים בקרוב? מתכננים כבר את החופה? אתם מוזמנים להתרשם ממגוון עיצובי החופות שלנו במחירים שיפתיעו גם אתכם. לנו חשוב שתקבלו עיצוב מושלם לחופה בדיוק כמו שחלמתם, עם מעצבי החופות שלנו שיגיעו לאירוע שלכם וידאגו לכם לכל מה שצריך, כדי שהחופה שלכם תהיה "וואו". כל שעליכם לעשות, הוא ליצור קשר כבר עכשיו עם המעצבת הראשית של כלולים, לקבל את הקטלוג של עיצובי חופה, לבחור את את העיצוב שעפתם עליו, וזהו. אנחנו כבר נדאג לכל השאר.

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? ה"ווטצאפ של כלולים"

רוצים לראות דגמים ומחירים? לחצו כאן עיצובי חופה

סקירה על עיצובי חופה

ברוב ככל האולמות וגני האירועים בארץ קיימת חופה קבועה. החופה עשויה ממוטות במבוק מחוברים זה לזה, או מקונסטרוקציה מברזל או מתכת, כאשר בדרך כלל המקום לא מספק עיצוב חופה. אז מה עושים? יש מקומות שמעסיקים מעצבת מטעם האולם, והבעלים של האולם מציע לזוג לבחור בשירות של המעצבת המקומית. 

זה היה יכול להיות פתרון מצוין, רק שיש 2 בעיות "קטנות", הבעיה הראשונה שלא תמיד הזוג מתחבר לסגנון העיצובי של מעצבת האולם, בנוסף לכך שלא תמיד האולמות מעסיקים את המעצבות הכי מוכשרות, ולעיתים התוצאה לא משהו. הסיבה השנייה והמהותית יותר, שהמעצבות המקומיות דורשות מחירים יקרים ביותר ולפעמים אף מופרזים, מעבר לעובדה שיש מקומות המחייבים את הזוג לבחור בשירות של מעצבת האולם במסגרת חבילות עיצוב יקרות מאוד. 

בגלל סיבות אלו וסיבות נוספות, נפתחו חברות עיצוב לאירועים, המציעות שירותי עיצוב לחתונות כולל עיצובי חופה, במגוון ענק של סגנונות, וברמות מחירים משתנות. אנחנו ב"כלולים" מתמחים הן בבניית חופות, כולל חופות במבוק, והן בעיצובי חופה במגוון סגנונות ודגמים, והכל במחירים משתלמים מאוד. בשל העובדה שאנחנו פועלים במספר סניפים בכל הארץ, ומעניקים שירות לאולמות, גני אירועים, מעצבים ומפיקים, אנחנו יכולים לעבוד במחירים מאוד משתלמים גם ללקוחות פרטיים

עיצובי חופה - דגמים ומחירים

ב"כלולים" תוכלו למצוא שירות של עיצוב חופה ב1000 ש"ח בלבד, כשהמחיר כולל עיצוב בדי שיפון, פרחים במגוון צבעים, צבעי פסטל או פרחים סגולים, פרחים לבנים או בסגנון בוהו שיק, בנוסף תקבלו מאתנו שביל לבן שיוביל אתכם אל החופה.

ניתן להוסיף ולשדרג את עיצוב החופה עם וילון לדים, שישדרגו את החופה שלכם בכמה רמות, ב200 ש"ח בלבד. כמו כן ניתן להוסיף ולשדרג שביל חופה עם עששיות דקורטיביות, ומגוון עיצובי חופה כמו שזירת פרחים חיים ועוד, במחירים מותאמים לסוג העיצוב 

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? ה"ווטצאפ של כלולים"

כל מה שרציתם לדעת על מגוון עיצובי חופה

יום החתונה שלכם הוא אחד הרגעים המשמעותיים בחייכם, ואתם רוצים שהוא יהיה קסום ובלתי נשכח ככל האפשר. אחד ההיבטים החשובים ביותר בחתונה הוא החופה, החופה שמתחתיה מתקיים הטקס. הוא מסמל את ביתם החדש של בני הזוג ואת הברכות שיעטפו אותם כשייצאו למסעם המשותף. עם כל כך הרבה עיצובים וסגנונות שונים של חופה זמינים, מציאת החופה המושלמת שתתאים לטעמכם ולתקציב שלכם יכולה להיות אתגר. כאן נכנסת לתמונה "כלולים", חברה העוסקת במתן שירותי קייטרינג עיצוב והפקה יוצאי דופן לחתונות, ומציעה מגוון חבילות עיצוב משתלמות המתאימות לצרכים של כל זוג.

מגוון עיצובי החופות בעולם החתונות

עולם החתונות של היום מלא בעיצובי חופות מגוונים העונים על הטעם וההעדפות הייחודיות של כל זוג. חלק מהסגנונות הפופולריים ביותר כלולים:

1. חופה מסורתית: עיצוב על-זמני זה כולל ארבעה מוטות התומכים בבד או בטלית, המסמלים את ביתם החדש של בני הזוג. זהו מראה קלאסי שאף פעם לא יוצא מהאופנה והוא מושלם למי שמעדיף חתונה מסורתית יותר.

2. חופה פרחונית: לזוגות שאוהבים פרחים, חופה פרחונית מעוטרת בשפע של פריחות רעננות יכולה ליצור אימפקט ויזואלי מהמם. ניתן לבחור את הפרחים כך שיתאימו לנושא החתונה או לערכת הצבעים שלכם, ויוסיפו נופך של רומנטיקה ואלגנטיות לטקס.

3. חופה כפרית: אם אתם מתכננים חתונה כפרית או חיצונית, חופה העשויה מחומרים טבעיים כמו עץ ומעוטרת בירק יכולה ליצור את הרקע המושלם לנדרים שלכם. סגנון זה אידיאלי לזוגות שרוצים לשלב את הטבע בחגיגת החתונה שלהם.

4. חופה מודרנית: למי שמעדיף מראה אלגנטי ועכשווי, חופה מודרנית עשויה מתכת, זכוכית או אקריליק יכולה להיות תוספת בולטת לטקס החתונה שלכם. סגנון זה מושלם לזוגות שרוצים עיצוב מינימליסטי אך מתוחכם.

5. חופה לפי נושא: אם יש לכם נושא ספציפי לחתונה שלכם, חופה עם נושא יכולה להיות דרך נהדרת לקשור הכל יחד. החל מעיצובים בהשראת וינטג' ועד לחופות במוטיב חוף, האפשרויות הן אינסופיות כשמדובר ביצירת חופה המשקפת את הסגנון הייחודי שלכם.

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? ה"ווטצאפ של כלולים"

למה לבחור ב"כלולים" לעיצוב החופה שלכם?

כשמדובר בבחירת עיצוב החופה המושלם ליום המיוחד שלכם, "כוללים" מציעה מספר יתרונות שהופכים אותה לבחירה האידיאלית:

1. חבילות עיצוב משתלמות: חתונות יכולות להיות יקרות, ו"כללים" מבינה את החשיבות של הצעת חבילות עיצוב משתלמות שיתאימו לכל כיס. צוות המומחים שלהם יעבוד בשיתוף פעולה הדוק איתך כדי ליצור חופה שעונה על הצרכים שלך מבלי לשבור את הבנק.

2. התאמה אישית: החתונה שלכם צריכה לשקף את האישיות הייחודית שלכם ושל בן או בת הזוג שלכם, ו"כלולים" מחויבת לספק עיצובי חופות בהתאמה אישית שלוכדים את הסגנון האישי שלכם. בין אם אתה רוצה עיצוב מסורתי, פרחוני או מודרני, הם יעבדו איתך כדי להביא את החזון שלך לחיים.

3. אומנות איכותית: ב"כלולים" מתגאים בתשומת הלב לפרטים ובאיכות עבודתם. צוות המעצבים ובעלי המלאכה המיומנים שלהם יבטיח שהחופה שלכם תהיה לא רק יפה אלא גם יציבה ואמינה, ותספק את הבסיס המושלם לטקס החתונה שלכם.

4. שירות לקוחות יוצא דופן: תכנון חתונה יכול להיות מלחיץ, אך "כלולים" שמה לה למטרה להפוך את התהליך לחלק ומהנה ככל האפשר. הצוות הידידותי והמקצועי שלהם יהיה שם כדי להדריך אתכם בכל שלב בתהליך העיצוב, ויבטיח שהחופה שלכם היא כל מה שאי פעם חלמתם עליו.
החתונה שלכם היא אירוע של פעם בחיים, והחופה משחקת תפקיד מרכזי ביצירת אווירה בלתי נשכחת. 

עם כל כך הרבה עיצובים וסגנונות שונים לבחירה, חיוני למצוא את החופה המושלמת המשקפת את הטעם והאישיות הייחודיים שלכם. "כלולים" מציעה מגוון יוצא דופן של חבילות עיצוב משתלמות, המבטיחות שכל זוג יוכל למצוא את החופה המושלמת ליום המיוחד שלו. אז למה שלא תתנו ל"כלולים" לעזור לכם ליצור את חתונת חלומותיכם עם עיצוב חופה מהמם שישאיר רושם מתמשך עליכם ועל האורחים שלכם?