1 דקות קריאה
כסא כלה כפרי

מתחתנת בתקופה הקרובה? מחפשת כסא כלה כפרי במחיר משתלם? כסא כלה של כלולים יהפוך את החתונה שלך ליפה ומיוחדת. כסא כלה בזול, בעיצוב יוקרתי ומושקע במיוחד. כולל הובלה והרכבה, בכל רחבי הארץ

כסא כלה כפרי מחיר משתלם

בניגוד למה שרבים חושבים, זול הוא לא בהכרח פשוט, ויקר הוא לא בהכרח יוקרתי. מאות הכלות שבחרו בעיצוב כסא כלה כפרי במחיר המשתלם שלנו, יעידו שהם כל כך אהבו את העיצוב ונהנו מהאווירה המיוחדת והסגנון היוקרתי מבלי לקרוע את הכיס. זה נכון שיש אפשרות לשדרג גם את העיצוב של הכסא כלה הכפרי, עם עלויות לא גבוהות, אבל גם העיצוב הבסיסי הוא כל כך יפה ומרשים, שמאות כלות הסתפקו בו. 

כיסא כלה כפרי מחיר משתלם | כלולים להתרגש מחדש

ליעוץ והזמנות 052-7656-603
לקבל את הדגמים לווטצאפ? ה"ווטצאפ של כלולים"

אם באולם בו את חוגגת את החתונה יש במה, נמקם את הכסא על גבי הבמה, ונעטוף את הבמה עם בד לבן, כך שהאפקט של הכסא כלה יהיה אף משמעותי יותר. אם תבחרי למקם את הכסא כלה בגן או בכניסה לאולם, נוכל למקם את הכסא באזור ירוק עם עצים ועציצים שכבר נמצאים במקום. ישנם לא מעט אפשרויות לשדרוגים אף ללא תוספת עלות, כך שהכול תלוי במקום ובמיקום של הכסא.

כסא כלה כפרי | 052-7656-603 | להתרגש מחדש עם כלולים

קצת עלינו: כחברה המובילה בתחום עיצוב החתונות, אנחנו נתקלים בכלות רבות הנאלצות לוותר על כסא כלה ביום החתונה שלהם. זה משהו שהם חלמו עליו הרבה שנים.. וקשה להם מאוד לוותר על זה..
אבל מה לעשות? כשכמות המוזמנים לא גדולה, אין מי שיממן את כל ההוצאות מסביב, וכלות רבות גונזות את החלום..

בימים אלו יותר מתמיד חשובה מאוד ה"ערבות ההדדית" והחלטנו לבוא לקראתכן, כסא כלה כפרי כולל עיצוב כדי במבוק, ועיצוב פרחים מושלם, במגוון צבעים וסגנונות. תוכלו לשלב עם וילונות יפיפיים בגב הכסא, עמודים דקורטיביים, פרחים ועציצים בסגנון בוהו שיק ועוד ועוד..

אז, אם אתם מכירות כלות שיהיו שמחות לקבל את ההטבה המיוחדת הזו, פשוט שתפו הלאה.. כדי שכמה שיותר כלות לא יוותרו על הטקס הכול כך מיוחד הזה. לכל מי שמתחתנת בקרוב, כדאי מאוד לנצל את ההטבה המדהימה הזו.

רוצה להתייעץ? 052-7656-603
לקבל את הדגמים לווטצאפ? ה"ווטצאפ של כלולים"

כיסא כלה כפרי | כלולים להתרגש מחדש