1 דקות קריאה
חופה להשכרה מחיר

חתונה היא אחד הרגעים המשמעותיים ביותר בחיי זוג, וחשוב להפוך כל פרט למושלם. אחת הדרכים להבליט את החתונה שלכם היא על ידי חופה מעוצבת מיוחדת ומרגשת. בכלולים תוכלו למצוא חופה להשכרה במחיר משתלם במיוחד, כולל עיצוב בדי שיפון, סידורי פרחים, אלמנטים משלימים, ושביל חופה. 

חופה להשכרה מחיר 2000 שח | 052-7656-603

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של כלולים"

רוצים לראות דגמים ומחירים? לחצו כאן השכרת חופה

חופה להשכרה מחיר החל מ-1500 ש"ח בלבד

בעזרת חברת "כלולים" תוכלו למצוא חופה יפהפייה להשכרה במחיר משתלם של החל מ-1500 ש"ח. מחיר זה כולל את האלמנטים העיצוביים שנדונו לעיל, כגון סידורי פרחים, בדי שיפון ואף שביל לבן עם עששיות בדרך לחופה. הנה כמה טיפים אחרונים שיעזרו לכם לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספכם:

צלמו את מיקום החופה - הגיעו למקום בו אתם מתחתנים, צלמו את המקום בו תרצו שתתקיים החופה, ושלחו את התמונה למעצבת. כך תיהנו מכמה יתרונות. ראשית, המעצבת תוכל להמליץ לכם על סוג החופה וסגנון העיצוב המתאים ביותר למיקום החופה. שנית, כך נוכל להבטיח שאכן יש אפשרות להקים את החופה במקום. סיבה שלישית ולא פחות חשובה, הצוות שיגיע ביום החתונה לא יצטרך ליצור אתכם קשר ביום החתונה לוודאות את מיקום החופה. 

בררו על חבילות עיצוב חתונה - במידה ואתם מחפשים כסא כלה מעוצב או עיצוב שולחנות לחתונה, בררו עם המעצבת של כלולים על חבילות עיצוב לחתונה, וכך תוכלו לחסוך אלפי שקלים מיותרים על הזמנת ספקים שונים לעיצוב לאותו אירוע. בכלולים תוכלו לקבל חבילות עיצוב לחתונה במחירים משתלמים במיוחד, החל מ2500 ש"ח בלבד 

מה כוללת חופה?

חופה היא מבנה דקורטיבי המספק מסגרת יפה לטקס החתונה שלכם. באופן מסורתי, הוא מסמל את ביתם החדש של בני הזוג, וזה המקום שבו החתן והכלה מחליפים את נדריהם. השכרת חופה לא רק משפרת את המשיכה החזותית של החתונה שלכם, אלא גם מוסיפה נופך של מסורת ורומנטיקה.

על ידי בחירה לשכור חופה, אתה יכול לחסוך כסף וטרחה לעומת רכישת אחד. בנוסף, תהיה לכם גישה למגוון רחב של עיצובים וסגנונות לבחירה, מה שיבטיח שהחופה שלכם תתאים באופן מושלם לנושא ולטעם האישי שלכם.

חופה להשכרה מחיר משתלם במיוחד

כאשר אתם מחפשים חופה משתלמת במחיר להשכרה, חשוב מאוד לאזן את התקציב שלכם עם האלמנטים העיצוביים החשובים לכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את החופה המושלמת מבלי לשבור את הקופה:
- השוואת מחירים מחברות השכרה שונות. חברות מסוימות עשויות להציע מבצעים או מבצעים טובים יותר שיכולים לעזור לך לחסוך כסף.

קחו בחשבון את גודל החופה. חופות קטנות יותר הן בדרך כלל זולות יותר להשכרה מאשר חופות גדולות יותר. עם זאת, ודאו שהחופה גדולה מספיק כדי להכיל את מסיבת החתונה שלכם ואת כל האלמנטים הטקסיים.- חפשו חברת השכרה המציעה אפשרויות הניתנות להתאמה אישית. כך תוכלו לבחור את האלמנטים העיצוביים הרצויים מבלי לשלם עבור תוספות שאינכם צריכים.

עיצוב פרחים: הוספת נגיעה של אלגנטיות לחופה שלכם

פרחים הם בחירה פופולרית לקישוט חופות חתונה, מכיוון שהם מוסיפים מגע של אלגנטיות ויופי טבעי למבנה. הנה כמה רעיונות לשילוב פרחים בעיצוב חופת החתונה שלכם:

השתמשו בפרחים התואמים את נושא החתונה ואת ערכת הצבעים שלכם. זה ייצור מראה מגובש ויגרום לחופה שלך להתבלט. בחרו פרחים בעלי טקסטורות וצורות שונות כדי להוסיף עניין ויזואלי לחופה. לדוגמה, לשלב ורדים עם פרחים עדינים יותר. צרו זר פרחים לכיסוי מעל החלק העליון של החופה, או הצמידו פרחים למסגרת החופה באמצעות חוט פרחוני או סרט. אם אתם עובדים עם תקציב מוגבל, שקלו להשתמש בפרחי משי או ירק במקום פרחים טריים. הם עדיין יכולים ליצור אפקט יפה ולעתים קרובות הם זולים יותר.

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של כלולים"

בדים: בחירת החומר הנכון לחופה שלכם

לבד שתבחרו לחופה שלכם תהיה השפעה משמעותית על המראה הכללי שלה. בעת בחירת בד, שקול את הדברים הבאים:

עמידות: ודאו שהבד חזק מספיק כדי להחזיק מעמד לאורך כל טקס החתונה שלכם, במיוחד אם אתם מתכננים לערוך חתונה בחוץ או מצפים לתנאי רוח. 

אטימות: יש זוגות שמעדיפים בד שקוף יותר המאפשר לאור להסתנן דרכו, בעוד שאחרים מעדיפים בד אטום יותר לתוספת פרטיות. 

צבע: בחרו צבע בד שמשלים את נושא החתונה וסידורי הפרחים שלכם. טקסטורה: מרקם הבד יכול להוסיף עניין ויזואלי וליצור מראה ייחודי לחופה שלך.

השכרת חופה היא דרך מצוינת להוסיף מגע של אלגנטיות ומסורת ליום המיוחד שלכם. על ידי התחשבות בגורמים כגון עיצוב, סידורי פרחים ובחירות בד, תוכלו למצוא את החופה המושלמת במחיר השכירות שמתאימה לתקציב ולסגנון שלכם. בתקציב של 1500 ש"ח תוכלו ליצור חופה מהממת שתהווה את גולת הכותרת של הטקס שלכם ותשאיר רושם מתמשך על האורחים שלכם.