1 דקות קריאה
עיצובי שולחן לחתונה

חלק בלתי נפרד מיצירת האווירה בחתונה, תלוי בעיצוב החתונה. יצירת האווירה תלויה כמובן במרכיבים נוספים כמו חלל המקום, המוזיקה והאקוסטיקה, וכמובן האנרגיה של האנשים. אך לעיצובי שולחן לחתונה יש תרומה משמעותית ליצירת אווירה קסומה ומיוחדת במתחם השולחנות בחתונה. ב"כלולים" תוכלו לקבל מגוון סגנונות ודגמים של עיצובי שולחנות במחירים משתלמים במיוחד.

עיצובי שולחן לחתונה | כלולים להתרגש מחדש

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? ה"ווטצאפ של כלולים"

סגנונות של עיצובי שולחן לחתונה

חתונות הן קסומות, מלאות אהבה, צחוק ורגעים בלתי נשכחים. אחד המרכיבים המכריעים ביצירת האווירה הקסומה הזו הוא העיצוב, ובמיוחד עיצובי שולחנות החתונה. שולחן מעוצב להפליא לא רק מעצים את החוויה הקולינרית אלא גם נותן את הטון לאירוע כולו. מבוהו שיק ועד אלגנטיות מינימליסטית, יש עולם שלם של עיצובי שולחן לחתונה. במאמר זה נעמיק בסגנונות עיצוב שונים וכיצד הם יכולים לשדרג את החתונה שלכם לחוויה בלתי נשכחת. בואו נתחיל!

עיצוב בוהו שיק

למי שמעריץ אווירה נינוחה ומשוחררת, בוהו שיק זו הבחירה המושלמת. עיצובי שולחן לחתונה בסגנון בוהו שיק משלבים אלמנטים טבעיים, צבעים עזים ודפוסים אקלקטיים. חשבו על ראנרי שולחן מקרמה חלומיים, צמחייה עבותה וכלי אוכל וינטג' לא תואמים. הוסיפו כמה נגיעות שובבות כמו לוכדי חלומות, פנסים ונרות צבעוניים כדי ליצור תפאורה קסומה באמת. עם בוהו שיק, אין חוקים – תנו ליצירתיות שלכם להשתולל וצפו בחתונה שלכם הופכת לגן עדן בוהמייני.

אלגנטיות כפרית

עיצובי שולחנות חתונה כפריים מושלמים למי שמעריך את יופיו של הטבע והפשטות. עם דגש על אלמנטים גולמיים וטבעיים, אלגנטיות כפרית מביאה חמימות וקסם לכל חתונה. שולחנות מעץ מעוטרים ברצי בורלאפ, צנצנות מייסון ממולאות בפרחי בר ועששיות עתיקות יוצרים אווירה מזמינה ונעימה. שלבו גווני אדמה, מצעים עם טקסטורה ונגיעות וינטג' כדי להשיג מראה כפרי על-זמני שישאיר את האורחים שלכם ביראת כבוד.

רומנטיקה קלאסית

אם אתם חולמים על חתונה מהאגדות, רומנטיקה קלאסית היא הבחירה האידיאלית. על-זמני ואלגנטי, סגנון עיצוב זה מתמקד בצבעים רכים וניטרליים, פרחים עדינים ופרטים מעודנים. דמיינו מצעים לבנים רעננים, פמוטי כסף וורדים סומקים המעטרים את שולחן החתונה שלכם. הוסיפו לכך שפע של נרות, כלי זכוכית מקריסטל וכלי חרסינה משובחים ליצירת חוויה גבוהה. עם רומנטיקה קלאסית, החתונה שלכם תרגיש כמו סצנה היישר מתוך ספר סיפורים.

אלגנטיות מינימליסטית

למי שמאמין שפחות זה יותר, עיצובי שולחנות חתונה מינימליסטיים הם האופציה המושלמת. קווים נקיים, צבעים ניטרליים ופשטות הם סימני ההיכר של סגנון עיצוב זה. בחרו פלטת צבעים מונוכרומטית, כגון לבן, אפור או בז', ותנו ליופי הטבעי של השולחן לזרוח. שלבו נגיעות עדינות כמו פרחים חד-גזעיים, פמוטים גיאומטריים וכלי אוכל מאופקים ליצירת מראה מתוחכם ומודרני. עם אלגנטיות מינימליסטית, החתונה שלכם תהיה עדות לכוחה של הפשטות.

אקסטרווגנזה זוהרת

אם אתם בעניין של זוהר, אז אקסטרווגנזה זוהרת היא עיצוב שולחן החתונה בשבילכם. חשבו על פריטים מרכזיים מפוארים, קריסטלים נוצצים ובדים יוקרתיים. סנוורו את האורחים שלכם עם מפות פייטים, סידורי פרחים מתנשאים וכלי אוכל עם שוליים מוזהבים. אל תפחדו ללכת נועזים עם צבעים, דוגמאות וטקסטורות – סגנון העיצוב הזה נועד ליצור אמירה. עם אקסטרווגנזה זוהרת, החתונה שלכם תהיה אירוע בלתי נשכח ועוצר ראווה.

ארץ הפלאות 

למי שאוהב את כל הדברים המוזרים והדמיוניים, עיצוב שולחן חתונה גחמני בארץ הפלאות הוא הבחירה המושלמת. סגנון עיצוב זה עוסק בשבירת התבנית ואימוץ הבלתי צפוי. התנסו ביצירות מרכזיות לא שגרתיות, כמו כוסות תה גדושות פרחים או כלובי ציפורים עתיקים מלאים בירק. שחקו עם תבניות, צבעים ומרקמים כדי ליצור שולחן ייחודי באמת. עם חתונת ארץ הפלאות, היום הגדול שלכם יהיה חוויה קסומה ובלתי נשכחת.

רוצים להתייעץ? 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ? ה"ווטצאפ של כלולים"

לסיכום, לא משנה באיזה סגנון עיצוב שולחן חתונה תבחרו, המפתח הוא להחדיר את האישיות וסיפור האהבה שלכם לכל פרט. על ידי בחירה מושכלת של צבעים, טקסטורות ואלמנטים עיצוביים, תוכלו ליצור אווירה עוצרת נשימה שמעצימה את החוויה הקולינרית ומשאירה רושם מתמשך על האורחים שלכם.

ב"כלולים" אנו מבינים את חשיבותם של עיצובי שולחנות חתונה יוצאי דופן ביצירת אירוע בלתי נשכח. הצוות המוכשר שלנו מסור לעזור לכם להגשים את חתונת החלומות שלכם, מהקונספט הראשוני ועד לפרוח הסופית. עם המומחיות והתשוקה שלנו לעיצוב, החתונה שלכם תהיה חוויה קסומה באמת שאתם והאורחים שלכם תוקירו במשך שנים רבות. אז בואו נתחיל – יחד ניצור את חתונת חלומותיכם.